Wednesday, December 5, 2012

tomyam ke asam laksa?

dear blogger,..
kemalasan aku untuk berjalan kaki ke anjung adalah perkara yang berganda2 malasnya,.. oit,.. lagi bile di suruh menapak ke sm1 tempat upk tuh,.. lagi lah woii,.. matekk

dan pada satu hari tuh,..

ayin makan meggie,. mcm sedap jerkk,.. aku pom makan jugak,.. tapi meggi kari,.. ok foine,.. yang tuh memang favorite,.. tapi aku lagi addicted dengan meggie yang ayin makan,.. emm,.. tapi aku xingat apa,..

"ayin,makan meggie ape tuh?tomyam ke?" ..
*sumpah bau dia menusuk2 hidung aku,..

"nah,rase lah,.. xlah,. asam laksa"..
*aku pon rase lah kuaah dia,.. mak aihh,.. terkene pada cite rase masam2 aku tuh,..

  tadi aku merajinkan diri menapak ke anjung untuk beli meggie,.. haha.. meggie lagi,.. tapi tomyam,. nnt lain kali aku nk beli asam laksa pulak,..

dan sekarang deria rasa aku dah pening,..
tadi aku makan meggie tomyam ke asam laksa,.. =="

xoxo
lurve,..
~annie~

2 comments:

krunch2sa said...

amboi....rajinnye hang....dh stat klas phy210?

Syazwani Annie said...

haha...phy210... aku masuk 2A2 tau,.. mule minggu ke3,.. 100% sistem OBE,.. jadi kene study dulu.. nota segala kene amik kat ilearn,.. masuk kelas tinggal discuss je,.. T_T