Wednesday, December 5, 2012

tabah je laa.....

dear blogger,..

derita bagi aku sorang pelajar yang mengambil subjek junior,.. owhhhh,.. frustt,.. menyusun jadual bagai nak rak buku tapi akhirnya clash,.. huhhh,.. *tensionn

   bile mana balik2 muke aku je yang datang menghadap advisor tersayang tuhh,.. *nasib baik dia baik,..
menebalkan muke ,.. huii,.. malu pon ade wehh,.. duii haii,.. harapan buat xmalu je lah sepanjang minggu niyh menghadap muke dia,.. waaa.. T_T

    dan sekarang,.. duduk dalam library .. pencerahan.. makmal komputer di library,.. segala2nya disebabkan oleh kemalasan aku yang berganda2 besarnya tahap papan tanda air asia,.. ==' melampau,.
*kemalasan adalah berpunca daripada lappy baby aku yang berat tuh,,. gerrrr

huhhh.. masih menunggu kelas tuh bukak,.. ape niyh!!,.. pening woii,.. pening,.. pusing2 kepala aku,..
aku xnak lah amik 5 subjek je sem niyh,.. alang2 dah jadual xbest tuh baik aku amik 6subjek,.. walaweiii.. tolong lah cepat sikit bukak portal tuh,.. lambatlah dorang buat keje,.. upss,.. *ok,.aku ade kelas pukul 10..mcm malas je nak pergi..

dan,.. tibe2 aku diserang persoalan yang nyata,.. jap,. bukan ke makmal komputer niyh sepatutnya asing lelaki dan perempuan,.. ape hell tetibe hari niyh boleh campur pulak?.. walaweiii,.. ape niyh..

dan esok,.. aku xde kelas,.. weeee.. mau pergi jalan ma,.. sweet2 maa.. *pengaruh filem tai_ko..
wahhh.. seronok kemain aku niy kan,.. almaklumlah,.. bahagia sentiasa ,.. senyum selalu,.. malam niyh ade meeting,.. *ok fine,meeting,.. punyelah menyampah aku nak menghadap meja bulat yang awal2nya penuh dah tengah2 bulan akhir2 sem,.. kosong,.. weii,.. mane koprang lari,.. nanti bile kite orang buat program korang xdatang,.. pastuh kate kite orang xbuat program padehell korang yang xtau,.. puihhh!!,.. *ok,.sengaja

.... dan.. aku xtau nak letak tajuka pe untuk entry kali ni... so jangan pelik kalau tajuk entry macam pelik2 je,.. ok,.. haha.. harapan ku,.. agar esok boleh shopping dengan happy!!,.. *shopping lah sangat,.. ok sape nak jadi pereka fesyen aku,. haha.. fine aku xtau nak pakai baju ape esok,. T__T,.. waa. kene mintak EJ tolong niyh,..

ok,.. bye,. xoxo
lurve
annie,.. :)

No comments: