Tuesday, December 4, 2012

Pilah Aku Datang..

dear blogger,...

sekembalinya aku ke Kuala Pilah yang aku sangat 'rindui'... cehh,.. dengan parking lot yg berada di atas laluan jalan raya,.. yaaa.. aku rindu,.. tapi bila dah balik bosan pulak,..
    awal disember,. aku berasa sangat berat hati untuk "balik pilah"... tapi aku xtau kenapa,.. emmm.. tibe2 rasa rindu pulak kat mak dan abah dekat rumah tuhh,.. haha.. sape lagi yang nak buatkan breakfast untuk aku kalau bukan abah,.. sape lagi kalau nak bising bile aku mals nak kemas kalau bukan mak,..
    sememangnya aku mengakui,.. disini,.. segala2nya ada,.. serba-serbi keperluan asas ada,.. yang xde pun boleh dibeli,.. tapi ade satu yang xde kat sini,.. cuma satu dalam dunia,.. parents..
     siapa yang xsayang parents?

Pilah Aku Datang....

dan aku harap kali ini,.. sekembalinya dari kuala pilah akan membawa sesuatu yang sangat bermakna buat diri,..

*ok,.. fine aku rindukan teddy aku kat rumah,.. miau aku,lagi2 bile aku xnampak seko pon miau kat kolej ni,.. mane dorang sume lari ekk?... dan.. aku rindukan bau rumah,.. :(

lurve
~annie~

No comments: