Thursday, December 13, 2012

5 untuk 5

hari ni aku pasrah,..
apo kono lah den xbuleh nak daftar subjek niyh hahh,.. leceh kebeno nyee...
jadi,.. kemungkinan besar cheq amik 5 subjek "jerkkk" untuk sem niyh,.. chehh,.. terkeluar dari landasan dan terpaksa hard working terlebih untuk sem depan!!!... ini menyampah.. =="

 dan kerana itu,.. aku berjanji kan menumpukan sepenuh perhatian kepada 5subjek yang aku amik niyh,..
CSC134, QMT245, CHM257, CHM160, PHY210...

bersama itu,.. aku akan menjadi,..
hardworking, punctual, positive, creative, and out of box,... *erkkk

5 untuk 5..
mampu ke untuk aku mendapatkan DL untuk sem niyh?.. harapannye dapatlah kan,..
dan berharap,.. agar semangat ini terus kekallah sampai habis sem... terus sampai sem depan,..

dan untuk phy150..
aku akan usahakan agar aku dapat daftar lah,.. pun boleh lahh,..
haisshhh,.. susahlah kalau bekerja dengan computer niyh,.. kadang2 ok,.. kadang2 gile semacam,.. bile gile dia datang,.. system broken lebih teruk dari otak manusia yang dah ............ tuh..

demi itu,. dan demi ice cream ,.. ehh.
aku akan study,.. study study, study,.. study,.. study..................... . . .. . ...      . . .   . . Zzz

ok bye,..
xoxo
~annie~

2 comments:

krunch2sa said...

wani....maafkan daku krana meninggalkan mu~~~ weh! aq rindu nk pegi klas fizik same2 TT_TT

Syazwani Annie said...

mana kau pergi wehhh,.. aku rindu kat kauu,,,.. T_T