Wednesday, December 5, 2012

hidup kita...

library,..
masing-masing ade gaya yang tersendiri,..
ada yang masuk dengan muke serius ,.. ok. takut
ade yang masuk gelak2,.. yang niyh sah xbe;ajar,. dok bergosip je,.. hekhekhek,.. :P
ade jugak yang biasa-biasa je,.. macam aku,.. *ok perasan,.

tapi yang penting niat kite,.
xkisah lah nak serius k,.. huhahuha memanjang ke,.. lantak kau lah selagi kau bukan anak aku,.. *ehh
haha.. betullahkan,..

jadi betullah,..kalau aku kata,.. ada yang dah bertahun kawan dengan kite tapi masih lagi xkenal kita,.
ada juga yang baru kenal kita tapi akrab dengan kite,.. *sweet2 maa
jadi mana agaknya korang pilih,.. erkk,.. kawan yang mcm mana,..
*tibe2 masuk babkawan pulak dari bab library..

ye laa,.. library,.. macam kehidupan kite,.. menyimpan segala memori silam kita,.. dan dalam masa yang sama membantu kite mengatur masa hadapan kite,.. *agak2 korang faham tak maksud aku ni..

so,.. korang fikirkan sendiri ye,..
aku,.. so so je,..
ok,.. dah 9.45,.. gua choww,.. dulu,.. k bye,.
xoxo
~annie~

No comments: