Tuesday, December 11, 2012

benci

dear blogger,..
yang ni aku nak marah,.. arghhhhhhh,.. benci benci benci,.
aku paling benci bile jadual tukar bile aku tengah sedap2 senang lenang dengan jadual yang ade,.. duh!!!,.. rase nak baling je semua barang depan mata,.. benci benci bencinyee!!!!

dan sekali lagi,. aku sumpah xpaham kenapa jadual suke sangat tukar2,.. ceh,.. celaka betullah,.. tukar waktu dah last2 xboleh nak daftar pulak tuh,.. yang niyh aku marah,.. memang aku marah,==""

sumpah,. kalau beginilah,.. gunung berapi karakatau tuh pun boleh meletup balik tau,.. arghhhh,.. apelah nasib badan oittttt,.. ape lah nasib macam niyh,.. ape lah nasib aku,.. huhhhhhh

jadi,.. ade xyang sudi tolong aku selesaikan masalah ini??.. ada2?? ada x?
aku dah xlarat dah nak buat lagi jadual ni balik,.. T___T otthoke...
*sebelum lappy aku jadi mangsa,..baik aku tutup dulu,.

xoxo
annie...

2 comments:

krunch2sa said...

byk sgt clash ke wani?

syazwani annie said...

bende tuh xde lah banyak clash,.. tapi merosakkan jadual yang sedia ada,.. T_T,.. kene jumpe lecturer balik lah jawapnye,..