Sunday, October 14, 2012

kerana pembaris....

dear blogger,..

mungkin aku belum cerita,..
aku ada satu tabiat buruk dari dulu sehingga kini,.

"aku xsuke buat garisan guna pembaris"

that fact,..
yup,... dan sebelum tuh,..
dengan segala rendah hati saya ingin memohon maaf kepada semua cikgu,..
cikgu2 dari sekolah rendah sampai sekolah menengah,..
terutamanya cikgu matematik dan juga beberapa mata pelajaran yang lain...
maaf cikgu,.
saya tetap xguna pembaris,...

semuanya sebab,..

dulu2...
bila keluarkan pembaris,.. mesti hilang,..
aku pon xpaham,.. pembaris je kot?.. O_o"
 pemadam pon,..

tapi pada aku,.. hilang pembaris aku xboleh terima,..
haihh,..
dah lah matematik banyak garis2,.. -_-"

sebab tuh lah,.. tabiat buruk aku tuh tetap ade sampai sekarang,..
walaupon aku rasa dah naik bosan cikgu2 tegur,.

"guna pembaris"

tapi cikgu,..
tolong faham,.. plezz
saya xsuke bile barang hilang,..
xkanlah tiap2 minggu nak beli pembaris??

maaf cikgu,..
semuanya kerana pembaris..
 tapi jangan risau,..
ada masa saya tetap guna pembaris,..

:)

lurve:
~annie~

No comments: