Monday, October 15, 2012

EX_BF??

"kita putus"
       "selamat tinggal"
"saya bukan orang yang layak untuk awak,..bye"

"saya sayang awak,.. tapi saya sayang dia,..(B)"
     "tinggalkan saya,.. kalau awak pilih dia"

Assalamualaikum,.
   hai korang,.. amacam,.. penah mengalami situasi diatas tuh??..
pernah?... apa rasanya,.. sedih,.. perit,.. gembira,.. frust??... haha,. terpulanglah,..
apa??.. EX_BF??
    haha,.. saje je letak,.. xsemestinya BF tuh state for boyfriend jer,.. bestfriend pon boleh!,,.haha,..

so,.. acano ex2 korang?..sihat?.. sakit??..hidup lagi ke dah mati??..ape2??O_O xpeduli dah,..
   haha,.. dasyatlah korang niyh,.. ok,.. mula2 kita cite pasal "BESTFRIEND" dulu,.. okey??

~BESTFRIEND~

hahh,.. korang mesti ade bestfriend kan,.. EX_BESTFRIEND???
    tipu lah xde,..

kawan yang dulu kita sangka baik rupanya gunting dalam lipatan??
sahabat yang dulu kita sanjung rupanya duri dalam daging??
saudara yang kita sayang2 rupanya kambing hitam??

      mesti ade kan,..??.... (cepat,.. cakap,...!! cakaaappp!!!)
so,.. apa yang korang rasa,... bila bestfriend korang mengkhianati korang sendiri??... atau,.. korang yang khianati bestfriend korang tuh??!!O_O hahhh,.. nah,.. hamik kau,..

mesti korang ingat lagi pic2 yang korang post kat facebook,.. best friend forever,.. letak kat dalam bilik lah,.. dalam diari lah,..kat dinding lah,.. =_='
       ade2??...
korang masih berhubung lagi dengan dia x?.. kenapa??.. benci??...atau dibenci??..
xkesah lah ape pon,.. korang kene ingat,.. dia pernah jadi kawan baik korang,..

  sehati sejiwa,.. susah senang bersama,.. sakit pedih bersama,..
semua korang kongsi bersama??... mengapa harus korang tinggalkan dia??... ditinggalkan dia??... emmm,.. ye ke??

       ingatlah manusia xsempurna,.. janganlah benci dia terlalu sangat... mungkin dia xsedar apa yang dia dah buat,.. cuba bagi peluang??.. chance?? xboleh??
     bagilah peluang kat dia,.. apa?. dah bagi,..tapi dia buat lagi,..
TINGGALKAN DIA

ye lah,.. tinggalkan dia,.. leave her/him,.. ok?... tapi jangan benci dia,.. biar dia sedar apa yang korang rasa,.. apa yang dia dah buat,.. ok??..

(alamak,.. sakit perutlah,..toilet jap,.. >__<!!)
ok??..
     haha,.. ok,.. masuk bab dua,..

~BOYFRIEND~

ade bf?? ex_bf??.. ade?.. haha,.. nape??.. frust??.. sedih??.. tgk mcm aku happy jer,.. (XPhohoho)
    benci,.. sakit hati,.. menyirap,.. ?... ape lagi??..  sayang??..  cehh,.. ye lah tuhh??.. kalau sayang kenapa jadi ex kau?.. apa?.. dia tinggalkan kau,.. ke khau yang tinggalkan dia??
hahh,.. jawab2,.. cepat!!
       haha,.. sentap kau,..

ala,.. ceingat,.. dulu couple,.. punye lah,.. macam belangkas,.. hoi2,.. rimas kau tengok,.. =_=''
    rimas,.. rimas,.. rimas,.. RIMAS!!

aku rasa gambar boleh buat folio kot,.. xpun muzium korang amik,.. haha,.. kan~~
lepastuh upload letak title besar2,.. " SWEET COUPLE EVER"
    PUIHHH!! :P
Cweet lah sgt yang oit,..naik bebulu orang lain tengok,.. kalau perangai baik xpe,.. niyh,.. huhh..

konon sweet couple of the year,..berkepit sane sini,.. buat perangai tah hape2,.. oit2,.. ni malaysialah,.. even sekarang niyh dah masuk zaman atom pown ,.. malaysia xkan bertukar jadi amsterdam...

lagi,.. dulu punye kate sayang... love forever after,.. haduii... dah putus,.. nah,.. hamik khau nyah..
mcm2 keluar,.. dulu sayang,.. sekarang bangang,.. dulu baby sekarang b..... adehh,. =_="
(yang tuh pikir sendiri)

apa2 pon,.. bende tuh dah lepaskan,.. kenapa masih nak di ingat,.. memanglah orang yang lupakan sejarah merupakan oarang yang akan mengulangi sejarah... tapi,.. xke korang rasa...

kenangan tuh patut korang simpan,.. korang xkan dapat kembalikan masa lalu,..
and why not korang accept dy sebagai kawan even lepas break pown,.. walaupon korang xmacam sebelum niyh sekurang2nya,.. ada sesuatu yang korang boleh kongsi bersama,.. kan??... :)

jadi...

O_O
apa korang rasa tentang cinta??
apa korang rasa makna sayang??

boleh tafsirkan?...
semua tu subjektif di alam fana,..
x rase ke macam tuh,..
yang patah kan tumbuh,.. yang hilangkan berganti,..
yang tumbuh xkan sama,.. yang diganti pastinya berbeza...

jadi anggaplah semua tu sebagai persinggahan dalam perjalanan hidup korang?.. ok?
ex bf... kasih dan sayang yang tiada ganti,.. memori suka duka bersama,.. anggap sebagai melodi silam yang kita putarkan semula dalam mimpi,..

tamat.

lurve,..
annie,.. <3




2 comments:

krunch2sa said...

kadang2...yg dh jd besfren bpuluh2 tahun pon bleh jd stranger scara tiba2....manusia sentiasa berubah...mustahil kalau tidak.

syazwani annie said...

memanglah,.. manusia punya hati,.. hati tuh sentiasa berubah2,..so,.. sama2lah kita jaga hati kita niyh,.. daripada berubah dan juga dicuri,..haha XD