Thursday, October 24, 2013

rindu pilah

Assalamualaikum ,
dear blogger,

satu minggu empat hari cukup untuk membuatkan aku merindui kuala pilah,. orang poyo je yang xmengaku dia rindu tempat permainan dia.

tu belom cerita dgn carving aku kat coconut shake,.. mau meroyan aku dibuatnya.
sepanjang kat rumah ni jugalah aku buat perangai macam2.. haha.. abah melayan je.. anak sorang lah katakan.. perempuan pulak tuh,. mau tak sayang.. ke sana ke mari,. yang itu yang ini,. ikut je,. mak pulak dah tak kuasa nak kata apa2,. haha.. tau anak dia manja dengan abah melebih2..

kucing aku?
jangan kata lah tahap mana rindu aku kat dia,. balik2 je memang aku gomol2 kucing tuh,. lama rasa tak bercakar2 dgn Bulat..makin bulat dan berisi badan dia.. haha,,. mak dah tak panggil dia bulat,. mak panggil dia mamat,. sebab mak kata,. dia dah besar..  aku pulak,. kejap bulat, kejap mamat,. bulat mamat,. bulat mamat,. mamat,. bulat,.. last2 tinggal hujung2 je,. mat-mat,.lat-lat,. hahahaaaa...

seminggu kat rumah,
berkarat lah otak,. sepanjang seminggu pertama sepanjang masa dihabiskan dengan sesi beradu di kamar yang indah sambil bermimpikan putera raja yang membelai lembut rambut sambil memangil2 nama dengan manja,. hahaha berangan !! patutlah banyak jerawat..hahaa
masuk minggu kedua nilah baru buat keje,. g kelas kemas,. belajar buat bunga reben,. menyental kasut converse kesayangan aku tuh,. mengemas fail debat,. mencari isi untuk "skrip novel" yang tergendala lagi terbengkalai tuh.. hahaa.. tapi bosan jugak,. macam,. kehilangan,.tapi apa ya??

emm,. tu lahh..
bergosip dengan makcik2,. seronok jugak sekali sekala mcm tuh,. haha..
ni aku dah mula nak berangan bawak kereta wira kat belakang tuh,. padehal xbiase lagi,. ==''
hahaa.. haduii.. melayan mak kat rumah,. bercakaran dengan bulat aku yg fluffy tuh,.. purrrrr,.. geramm!!.. haha

sudahlah sudah,.
penat menaip dalam keadaan macam ni,. *baring sambil bersandar pada bantal tinggi , lappy di sandarkan pada peha kaki yang dilipatkan sedikit,.

huhh..nk tidur,. pasti putera raja aku sedang menanti untuk mendodoikan aku didalam mimpi,. ohh,. indahnya khayalann!!... haha.. sudahh,. lain kali aku sambung lagi,. hahaa

seal with love:
lurve
Annie.:) <3

No comments: