Monday, October 7, 2013

Belated Birthday.

Assalamualaikum,
Dear blogger,

semakin tua usia ni,
semakin tulah rasa,
sedih sebenarnya sambut birthday ni,
makin tua kan,
maksudnya umur kat dunia ni pun makin pendek.

Belated birthday,
3bulan,
senyum,..
tak terkata,
terima kasih kepada roomate tersayang,
Aryna Majid,
kalau anda baca,
ketahuilah,
anda seorang roomate,
kawan,
kakak,
yang paling best dalam dunia,
aku pernah ada.

meski kek tanpa lilin yang perlu dihembus,
rasanya sama seperti menyambut birthday,
untuk kali yang pertama,
gembira,
hadiah,
cukuplah masa,
aku tak perlu yang lain,
terima kasih.

20 usiaku,
moga dalam usia hampir suku abad ni,
aku mampu mematangkan diri,
memahami apa yang perlu dan penting,
dalam hidup,
juga berdiri diatas kaki sendiri.

untuk kawan-kawan yang sentiasa disisi,
terima kasih,
atas segalanya,
overnight ,
truth or dare,
bedak,
kek,
kasih sayang,
semua,
anda begitu berharga,
anda umpama keluarga,
tanpa darah yang sama.

happy belated birthday,
untuk diri sendiri,
doakan saya tetap pendirian,
doakan saya berada di jalan_Nya yang lurus,
jalan menuju syurga_Nya,
bersama anda semua,
Insya_Allah.


~seal with love~
annie
:: foreveryoung

No comments: