Tuesday, March 19, 2013

siblings

dear blogger,.

aku,.
aku sorang budak perempuan, berumur 20 tahun pada ogos tahun ini,.aku suka makan,.suka berjemur,.suka motor,. suka bawak kereta laju2,. sukakan cabaran,.degil tapi suka bermanja dengan emak,. aku lebih sukakan anime daripada cerekarama cinta yang merepek dan sinetron yang pelakonnya dok menangis je tuh,..
maaf,.anime dan aksi lebih sesuai utk aku,.

aku suka main game,. dengar lagu kuat2,. sampai orang panggil aku xdengar,. aku lebih kepada watak membuli sebenarnya,. aku tetap kasar walaupun aku boleh sopan pakai baju kurung atau blause dengan heels bersama make up,. ya. tu aku,..

aku paling suka cubit orang,. pukul orang,. kasar dengan orang,. tapi sebenarnya bile aku buat macam tu.. tu bermaksud aku memang anggap korang macam family aku sendiri,. kadang2 aku xboleh nak kawal mulut aku,. cakap lepas ,.sakitkan hati orang sebab aku dah lama pendam,.kawal perasaan bila orang sakitkan hati aku,.aku susah nak tahan marah dan selalunya akan melepaskan marah dengan ekspresi wajah,. memendam perasaan,. ataupun melepaskan geram pada mana2 benda fizikal yang ada depan mata,. hekhek,. maaf..
walaupun macam tuh aku sebenarnya manja,.tapi aku selalunya akan mengekspresikan manja aku dengan mencubit orang,.dan kasar dengan orang...
ya,. aku ni terbalik,.
kalau aku kasar tu xbermaksud aku benci,.
kalau aku baik tu,. xbermaksud aku sayang..

ni yang sebenarnya terjadi dalam hidup aku bila aku cuba layan orang mcm aku layan adik2 aku.. 

walaupun begitu,.
aku sebenarnya sayangkan adik2 aku (*syafiq,nabil,nana,afham=adik2=sepupu)..
masih lagi keluar dengan mereka,. manjakan mereka,. tidurkan mereka,. peluk mereka dan juga main rambut mereka,. ya.. mereka berikan aku satu perasaan yang aku xdapat rasa bila aku dengan orang lain,. siblings,.

dan kadang2 aku nak juga merasa..
satu bende yang aku xkan pernah ada dalam dunia ni,.
siblings

No comments: