Saturday, April 13, 2013

makan..

dear blogger,..
sejujurnya aku rindukan rumah,.
aku rindukan masakan mak yang sedap,. dan juga masakan ayah yang selalunya memang dia xnak masak walaupun kau pujuk macam mana sekali pun,.
aku rindukan pokok ulam tepi rumah dan juga dapur..
ya..
aku suka makan,.. aku lebih suka makan dekat rumah daripada makan kat kedai .. well walaupun sekarang ni sememangnye terlebih daily lahkan kalau nak dikirakan makan kat kedai tuhh. dan walaupun xboleh dapat sushi n cheese cake favorite aku tuh kat rumah sebab aku xreti buat,,.aku tetap suka makan kat rumah..
and yet.. aku belom baik lagi dan masik terperuk terkurung dalam kolej tengah2 hutan yang xseberapa nak hutan ni,. well.... damm it. =='

dan esok,. mak and ayah datang..
emm.. nak mintak mak bawak makanan.. erkkk.. kesian pulak nanti kat mak kene bangun pagi2,. kalaulah setakat johor tuh dgn pilah 30 minit bolehlah aku mintak mak masakkan untuk aku yang dah gile mengidamkan masakan mak tuh.. wahhh T_T

and now..
i'm not feeling lucky..
yess.. dan aku rasa aku ni dah macam pelukis manga yang xberjaya pon ade.. dok menghadap kertas kosong dengan pen ditangan.. seriously macam aku xtau nak buat ape padehal sebenarnye boleh je pon kalau aku study news paper yg dah lepas2 tuh.. almaklumlahkan.. atak ni dah berkarat.. takut jem pulak nanti bile nak berdebat.. kang cakap pon tergagap2,.. emm.teruk2..

well..aku lapa sekarang ni,.
dan aku xtau nak makan ape..
T_T sedih.. kbye

~annie~

No comments: