Thursday, April 25, 2013

~ kenyalang aku datang ~ (bahagian2)

bahagian dua,.

24/4/2013
penerbangan petang tu ditangguhkan,. jenuh jugak nak menunggu satu jap kat LCCT tu,. dan akhirnya kite org berlepas dari lapangan terbang lebih kurang dalam pukul 4.50 petang..

first time aku naik flight,..
nervous??.. xjugak,..
excited tu yee..
aku paling suke bile pesawat tu mula memecut laju untuk mencapai tahap tekanan yang sempurna sebelum boleh diterbangkan,. surpebb!!,.. aku sangat suka waktu tuhh,..
pemandangan awan Columbus yg sangat cantik ,.seumpamanya aku rasakan yang aku ni sedang terbang diatas satu dunia yang lain,..
dan
nasi lemak air asia sedap,. haha.. > ni berdasarkan ape yang membe2 aku cakaplah,.pade aku biase je,. :P .. *poyo <

25/4/2013
misi menawan bumi kenyalang bermula,.. (tawanlah sangat)
> pagi tadi kami menapak ke fakulti di uitm kota samarahan ni,.. besar lah jugak kalau nak di bandingkan dengan uitm n9 tu,. hehe..
dan kami dapat 30 usul yang bakal diperdebatkan / dicabut sepanjang tempoh kenyalang debat open ni berlangsung,.
pening ye,. muntah pon ye,..
bukan ape,. selalu dapat usul malam,. niyh,. hahh khau,. tengahhari,..
seriously,. kat sini pukul 12 dah rasenye macam pukul 3 @ 4 kat semenanjung,.
dan bagu uitm n9 A,. mereka kalah mempertahankan usul pada sidang pertama dengan margin 6,. uitm n9 B (team aku) pon kalah dengan margin 4,. dan uitm n9 C menang dengan margin 2..
usul yg di perdebatkan bagi kumpulan A & B ialah tempoh pilihan raya perlu dikurangkan,. dan bagi group C sudah tiba masanya pembinaan pusat beli-belah mega dihentikan.. (* yg dasyatnye semua dapat kerajaan)

bagi sidang ke dua,. uitm n9 A menang dengan margin 1 dgn usul apabila morsi menghadap cermin dia melihat hosni,. uitm n9 B menang dengan margin 2 dgn usul kesatuan eropah perlu membantu greece..  uitm n9 C pulak kalah dengan margin 3 dengan usul yg sama dengan uitm n9 A,. cite pasah hosni ,.morsi tuh,.. (*ini lagi dasyat,.. semua dapat pembangkang)
sekian buat kali ini,.. ade lagi 24 usul yg perlu dikaji.. 

ape2 oun,. aku nk cari isu dulu,..
bye bye
~annie~

No comments: