Friday, November 16, 2012

its complicated

dear blogger,..
mempunyai minda dan perasaan yang complicated bukan lah sesuatu yang mudah...
terutamanya bila korang kene banyak gunkan mulut dimana korang perlukan sesuatu yang lebih simple untuk disampaikan agar orang lebih faham.. debat

dan



 
yehh.. i know that,,
kadang2 aku rase aku niyh terlalu complicated...
xtaulah sama ada aku niyh yang meng'complicated'kan diri,. atau
aku sememangnye semulajadi complicated..

emm..
tapi bila difikirkan balik,.
xdep lah secomplicated mane pon,..
cuma dalam bab feeling2 tuh ... aku rase yee

biasalah perempuan kan,..

tapi,..
getting on something that is complicated is very complicated to me..
pade aku lah,..
aku nak jadi sesimple yang boleh,..
dan berdisiplin...

aku xboleh tinggalkan jiwa aku yang suka buat jadual sendiri dan pastikan diri sentiasa sibuk dengan macam2 benda,..
sampaikan kadang2,.. aku terfikir,..
ni ke sebab ade yang xsuke kat aku,..
sebab bila aku terlebih membusykan diri aku dengan 'hal-hal' aku.. aku jarang fikir tentang perasaan...ye perasaan
aku and others
jangan mimpilah...

and its complicated..
aku xsuke bile orang dok pukul canang satu kampung pasal relationship aku,.
tapi aku teringin nk ber'relationship"
aku xsuke perempuan makeup tebal dan menggediks2 mcm cacing depan lelaki,.
owhh,.. aku geli

it's complicated..
when you nor me can't think about the answer..
why?why? and why??

~because it's complicated when it's become complicated~

lurve.. mohabbatein
annie

No comments: