Friday, June 21, 2013

semesta 5

Dear blogger,

Ok diva2 semua,. selamat kembali ke semesta 5 a.k.a tahun akhir untuk diploma kat FSG (*fakulti stress gilerr) ... akahsss

ok.. so ceritanya begini,. sem ni aku daftar untuk 6 subjek.. bio250 (*sbb aku drop sem lepas),bio300,ent300,phy340,phy351 dan csc307..
dan yang paling bestnye ialah.. SEM NI ADA DUA PROJECT!!!

fuhhh... (*lap peluhh)
sumpah mcm ape aku nak study .. dengan physic yang baru je dapat daftar sedangkan dah habis satu chapter blajar!!!!.. what tha' ... Omgosss

owhh.. xkesah lah.. sebab aku paling kesah bile hp aku buat hal..owhhh.... memang xlah...
*harap2 bile naik cuti raya nanti dah dapat hp baru lahh.. xpon esok je aku g beli.. hahaha

so.cite pasal project..
maby aku akan buat pasal aloe vera,atau kayu manis?
macam nak main masak2 pulak dahh gune kayu manis,. hohhh...whatever lah....

but it's seriously ...yang aku merindukan kucing aku dirumah... T__T

hailaaa.... bosan.. tapi bersyukur lah sangat sebab pendaftaran berjalan seperti yang dirancangkan.. :D..alhamdulilah..
debat pulak,..masih perlu memantapkan skill lagi,. yahh.. itu yg terbaik.. :D

ok..sampai sini je.. ada tutorial yang perlu diselesaikan,. bye2..

LURVE
~annie~

No comments: