Sunday, June 16, 2013

misi menulis cerpen

hai blogger,

macam yang korang tau,. aku ni ade dua blog,. yang korang baca sekarang ni,. dengan lagi satu korang boleh tengok dengan klik dekat kotak kat atas yang ada tajuk "the other side" tu.. haha.. 0k?

misinya adalah untuk mengasah semula bakat penulisan aku yang dah berkarat reput ni. haha.. lawak.
apa pun diharap korang terhiburlah ye dengan cerpen kat blog lagi satu. blog tu aku khaskan untuk aku bekarya. so.. lepas ni xde lah aku membingungkan diri aku sendiri.. haha
*padehal aku pun tengah weng ni.. ngantuk

cerita yang aku dah update bertajuk.. 9.8m/s Graviti. haha.. sains gila punya tajuk.. maksud tajuk ni sebenarnya ialah rialiti hidup sebenarnya. apa yang terjadi di bumi nyata.
cerita lagi satu tajuknya 30 hari mencari cinta.
tapi mungkin episodnye lebih banyak lah,. haha.. malang sekali sebab aku belum post,, masih dalam draft.. harap bersabar lah ya..

>kalau sudi ..follow lah blog saye ni,. heww heww..
folow dua2 lagi bagus.. :D
:// gembira terlebih

LURVE
~annie~

No comments: