Tuesday, January 15, 2013

Mr. Li _ _ 's

dear Mr. Li

saat aku bertemu dengan mu,
aku tak pernah rasa gementar,
ataupun takut,
ataupun what ever...
tapi aku geli,..
kerana aku tahu kau makhluk yang pengotor,..
yang suka sangat mengintip di bilik mandi,..
dan juga,.
cuba untuk masuk ke bilik tempatku beradu...

tapi pernah tak kau faham,
betapa deritanya aku mengghirup udara yang penuh dengan bau naphthalene,
semata2 kerana tak mahu didekati engkau??
kau faham tak,..
kau faham tak??
kau faham tak??!! *geram

dear Mr. Li
aku harap kau juga serik
dan tak bawa lagi kaum kerabat, sepupu sepapat kau kedalam rumah aku lagi,
sebelum aku hambat kau dengan penyapu,
biar kau lari xcukup kaki,.
sebelum aku pukul guna selipar,
biar kau leper seleper2nya,.
sebelum aku spray guna starch...
biar kau mati keras kat situ...

ingat Mr. Li
aku cari kau meski sampai lubang toilet...
jangan sampai kau jejakkan kakimu disini,
meski bayangmu pun aku benci..

2 comments:

krunch2sa said...

OWEMJAY!!!! aku pon bru je experience mr.li pagi tadi....LOL giler....havoc jd nye satu klas XD

Syazwani Annie said...

sumpah aku rase mcm nak je pijak2 kasi lumat makhlut sesungut tuh,.. ==''