Sunday, January 13, 2013

lab report

aku kuatkan volume lappy aku sampai aku rase dah habis kuat termasuklah menggunakan operasi sound system untuk game.. ye.. sangat kuat aku rase..

*sila bayangkan speaker radio yang sedang bergetar..

aku mengangguk2kan kepala serentak dengan nada lagu,.. yaa.. 
cakap je lagu apa,..

kpop
maroon5
backstreetboys
R&B
clasicss
90-an
lagu baru
lagu lama
instrumental
 semua aku play...

lab report physic depan mata tetap aku tatap,..
otak ligat berpusing dengan formula2 yang silih berganti seumpama slide show..
terus berfikir,..
menulis sekali sekala,..
*berlagak seperti profesor physic yang xseberapa berjaya lagi gamaknya

sekali sekala menjeling tarfik di blog yang xbergerak2,..
dan juga tab facebook.. dan terbace

"lab report chemistry pair"

*garu kepala
erkk.. aku belum buat lagi,..

*fikir balik
jap,.chemistry aku kelas apa ekk??...
*kerut dahi yg xseberapa nak kerut
ok,.. chemistry aku kelas I

lab report aku tinggalkan kejap,.
tersentap ... 
meletakkan pensel diatas katil bercadar coklat vintage kegemaran aku
bantal bercorak vintage yang baru dibeli semalam di peluk ..
bersandar pada birai katil roomate aku,.

tapi kejap,.. pair??
satu report 2orang??
wait.. wut??

*mengecilkan mata,..
 sape pair aku??... ==''

arghhhhhhhhhh!!!!!!!!!

ape niyh,.. serabut otak aku!!
sape pair aku??!!
sape??!!!

#otak tepu,.. dan lab report tergendala ,.. #lagi
bersepah maklumat yang xtercerna sebagaimana bersepahnya kerja2 aku yang sedia menanti dihadapan mata,.. =..='
*matilah aku kali ni

>> note :
sila selesaikan segala kerja anda mengikiut turutan dan pastikan anda sentiasa mengambil tahu lah2 semasa,.. sekian,..
*aku sangat perlu2 mematuhi jadual,.. =_=''



2 comments:

krunch2sa said...

aq punye stail....bile dpt je tros buat ari tu jugak bile ade free...

Syazwani Annie said...

masalah aku ialah,.. aku lupe bende tuh pair,.. =='' tuh yg frust tuh