Saturday, September 29, 2012

kasihan bboy ku....

assalamualaikum...
dear blogger,... berkenaan tajuk diatas.....
hehe...

buat bboy ( dulu/kini/akan datang/selamanya) ... dengan penuh <3... maaf...

kasihan bboy...

1) aku xpandai nak melawa mcm awek2 lain (make up tebal2... ehh... seriously rase muke aq mcm badut bile begitu....)
2) aku bukan jenis manje vs ngade2... (ohh i hate gedikss... sungguh aku xtipu)
3) i'm not gorgeous... (seriously,.. jgn harap ape2.. aku xpandai bergaya)
4) not really perfectly beautiful...( without any scar on face.. parut jerawat..bekas jatuh tangga,bekas excident.... emmm... yup..)
5) seriously,.. aku ganas... suke main pukul2.. (sorry...tapi tuh yang buat aku seronok...haha)..
6) sgt xsuke berkepit mcm belangkas 24hours... (seriously,.. rimas!!..)
7) aku suka makan ... ( mencintai sgt kepada makanan walaupun bukan jenis yang perut bertangki2... jadi jgn pelik bile aku makan banyak)
8) i'm sensitive.. ( even aku kelihatan ganas/ mungkin kdg2 mcm xkesah apepun.... perempuan... hemmm... sensitive.. )
9) aku xsuke mencarut... ( ya... segala kata bagai yang merepek atau yang menunjukkan khau tu kononnya mafia or anything... percayalah... aku xsuka.. atau aku akan balas dengan lebih teruk..)
10) aku kaki buli .buli balik.. ( ehhh... haha... buli... sikit lahh...)

dan bboy.... maafkan aku...
aku bukan jenis perfect ever women yang gorgeous and perfectly beautiful n sexy... ohh.. no!
aku bukan jenis yang suka berkepit..manje2 depan orang dan menggediks2 or mengada2 mcm the most sweet couple of the year... (lupakan je!!)
aku lebih suka pergi makan dari pada pergi dating kat taman2 berjam2 dan tahan lapar semata2 untuk kurus... (jgn haraplah)
aku bukan leh jenis yang skema gile (pakai spec penuh/pakai mcm budak ulat buku) ....tapi aku xsuke yang suka mencarut atau segala bagai yang menggunakan bahasa yang xsopan... (kalau kau buat... serious...u may not in a relationship with me)
dan buat bboy...
aku ni ganas... tapi not rally kaki buli 24jam atau queen control... (that shit...ohh!) ... aku suke pukul2... sebb tuh yang aku rase buatkan aku mesra...dan... xpayang nak berlagak kononnya ko mafia nak ugut2 segala bagai...dan jgn cuba utk mengambil kesempatan di atas kesulitan.. atau name kau akan didaftarkan di hspl.. ( kalau ko buat,.. mintak maaf kalau ko masuk icu pas tuh... aku 100x mafia drpd ko.. )

buat bboy...
aku xsempurna... tapi aku cuma aku dan aku tetap aku... aku setia jika ko setia...


(*seriously,.. aku rase niyh sebab aku lebih banyk masa bersingle....drpd berstatus in_relationship... haihhh... fact #3 of me... no commitment on uncertain relationship..yup..)

with <3
annie..

No comments: