Monday, September 24, 2012

bile "key_pad" tercabut..

assalamualaikum,..
heyy..
     best x tajuk.. emm.. tapi citenyer.. hehehe..

once upon a time.....

    aku benci betul bile time ade banyak assaignment.. mesti ade je bende yang xsepatutnya berlaku dan membuatkan hidupku menjadi kucar kacir!!!... ciss.. =__=

bile keypad tercabut...
ganas sangat ke aku niyhh... emm. aku rase x kot...
 niyh sume gara2 menongkat dagu kt dpn lappy... xperasan pulak yang siku tertekan satu button niyh sampai...  errrk.. tercabut... yee.. tercabut..
dan
gara2 keypad lappy yang tercabut tergendala semua kerja2 aku... sumpah menggelabah mcm hape..

        tapi nasib baik...
keypad tuh boleh pasang balik.... satu jer pon... tapi kalau yang satu niyh pon xde memang xboleh hidup...
    untuk pengetahuan anda yang tercabut ialah ( Fn )...
mcm mne aku nk on bluetooth dan guna segala2 shortcut kat lappy niyh,.. haduiinyapunn..
xpelah. masalah selesai 15min lepas kejadian berlaku.. tapi lepas tuh,.. dah takut nk menongkat dagu pan lappy lagi.. haha

lurve,
AnnIe.. <3

No comments: