Saturday, March 24, 2012

AKU TAK SEMPURNA

Dear blogger,
    Assalamualaikum,
Because of you,...
    sayang sekali.."xdapat ku berikan,mimpi di luar jangkauan...terimalah ku setulusnya,.aku di depan mata,seadanya aku manusia.."
        Hidup ini mungkin berbeza bagi setiap manusia,.tujuan hidup yang berbeza,..cara yang berbeza,..tempat yang berbeza...segala-galanya,..mungkin?..
Aku,
   Aku cuma ingin menjadi seorang yang biasa,..aku xsempurna,..aku juga ada khilaf dalam kehidupan ini,..melakukan kesalahan yang kadang2 tidak wajar....
  Aku ingin menjadi manusia yang biasa2 sahaja....ya...manusia yang hidup normal...ada pekerjaan yang baik..ada keluarga yang bahagia...pasangan yang bahagia...rumah yang selesa...
oleh itu,ingin aku jelaskan.....
    dear him..
Aku ni xsempurna..ya..aku memang xsempurna...aku xsecantik wanita2 lain di luar sana..aku tiada apa2...aku cuma ada segenap rasa ikhlas untuk menyayangimu...cuma itu..bolehkah kau terima...
  dear him..
Aku tak tahulah samada kau merupakan salah satu pembaca blog aku niyh..atau tidak..tapi kau tahu x..
aku lebih suka untuk meluahkan dengan seni..seni yang terdapat pada perkataan dan bahasa ibunda yang sangat istimewa aku rasa...bahasa yang dahulunya pernah menjadi lingua fransca ...
dear him..
Tahukah kau,.aku cuma..ingin menjadi yang biasa2 sahaja...terkadang ingin menjadi yang sempurna..tapi tak kan pernah..kerana manusia saling menyempurnakan..benarkah??..
dear him..
Aku cuma ingin menjdi sesuatu yang dapat menyempurnakan harimu,.membuatkan kau bahagia..
  shinning like a star in your night,.bright like the sun in everyday of your life,.
i'm talking too the moon that i love u,..but i'm trying too don't do that...i'm affraid too be hurt again...
trust me honey...i'm afraid with love...yes..it was like a night mare too me..
trust me honey..i'm happy too see your smile.. i'm fall in love with u with your way...
    dear him..
aku sangat merinduimu...aku tidak tahu mengapa...ini seriez...kau sentiasa bermain2 dimindaku...sentiasa..mengapakah..aku tak pernah minta semua ini..mengapakah??
yaa..kau kembalikan aku ke alam yang nyata..kau kembalikan aku semula...membawa jiwa yng kehilangan ini hidup dalam senyuman yang tidak pernah aku bayangkan..membuat jiwa ini tenteram dengan kasih sayang kawan...
   kawan,..ya kawan...kau anggap aku sebagai kawan...mungkinkah akan lebihh?..
aku cuba untuk tidak menganggapmu lebih daripada kawan..tidak lebih daripada itu kawan...tapi hatiku runtun...tahukah aku sentiasa mengharap disebalik segala senyuman mu itu...sinar mata yang penuh pengharapan...
dear him,,
kawan...bukan aku pinta semua ini...aku tidak mahu kecewa lagi kawan...tidak lagi.. aku tahu rasa ini sayang..bukan sekadar kawan... aku tetap dengan dunia aku.. mungkin aku tidak patut keluar dari dunia aku..walaupun kau yang mengetuk bertalu2...mungkin..
    sayang,..
mungkin rasa ini untukmu...tapi akanku pendam jika kau tidak inginkannya..jiak kau pinta untuk pergi..aku rela...aku rela sebagai kawan..cuma yang aku ingin ialah..hiduplah dalam keadaan yang bahagia,
aku bahagia melihat senyummu..
aku mungkir kepada bahagiaku...jika itu bahagiamu...kawan

(amacam..jiwang x..hahaha...malam2 jiwang karat...seronoknya dapat mengarang...yehh..bahasa jiwa bangsa bebbb)....

lurve annie

No comments: