Wednesday, January 11, 2012

I HOPE YOU WILL READ THIS

Assalamualaikum,,
dear blogger....
this note is written for him.........
Wednesday
11/ january/ 2012
....i hope you will read this...yes.. you..only you..

          dear..............
kalaulah kau tahu..kalaulah ko bace(klw ko bace) post niyh...aq merupakan orang pertama yang rasa sanagt bahagia..percayalah... stahun aq pergi dari sisi kau..
     ya.. aq masih ingat lagi..segar dengan segala macam memori yang kau tinggalkan..
memori indah yang tetap akan kusimpan.. memori pahit yang harus aku telan... memori yang terus berlegar2 dalam ingatan yang tidak akan terpadam...(sampai aku mati)haha....
     maka saat ini...aku ingin kau tahu...aku tidak pernah membencimu..sedikit pun tidak pernah..bukan kerana tidak mahu..tapi..aku tidak dapat membencimu...never...dan aku tidak tahu mengapa...
setiap kali aku melihat gambar kau...ya..aku tahu yang sayang itu masih ada tersimpan jauh di dasar lubuk hati yang dah lama terkunci.. aku sayang kau..tapi aku merana kerana kau!!!
  
               "kau kata yang kau sayangkan aku..jadi mengapa pergi??"

 aku rela andai kau bahagia...tidak mengapa..semuanya sudah berlalu...
aku hanya ingin kau bahagia..cukuplah aku tahu kau bahagia...ianya sudah cukup
               dear..............
takkan kubenarkan sesaat pun kau dalam keadaan yang kecewa...jika terjadi..aku lebih derita daripada kau...
             ingin ku khabarkan kepadamu..waktu ini..saat ini...akan kuabadikan segala yang terjadi menjadi mimpi...pergi lah kau bersama siapa2 yang kau rasa akan membuatkan hidupmu bahagia..
cuma satu... blog ini..atas nama kita..kita bina.. akan ku abadikan sebagai sebuah kenangan..kita bersama...kerana aku tahu..aku tidak pernah hilang daripada hidupmu...walaupon tiada dalam pandangan matamu... kerana aku dihatimu...
    aku tak dapat untuk menjelaskan lebih lama..kerana aku tahu..kau takkan pernah faham..xkan... cume berharap.. agar kau sihat sentiasa..jagalah kesihatan kau...aku xnak membazirkan masa dan air mata semata2 nak melawat kau kat hospital waktu kau xsedar...
                   ye..aku stalker segala macam yang kau buat sebab aku xnak kau gila dan rosakkan hidup kau!! aku tahu segala macam yang kau buat..okey..bagaimana..xperlulah di tanya semula soalan yang kau tahu jawapannya... untuk kau...aku cuma berharap....terangkan kepada ku, mengapa kau pergi??? dan kau... jangan pernah kau lupakan aku walaupon dalam keadaan benci...


"I will close my eyes, to hide from this deception"
"all of this deception"

because of you
I HOPE YOU WILL READ THIS.....
PROMISE ME..BE HAPPY ALWAYS WITH HER......
IT WILL MAKE ME HAPPY TOO

write with love,
luRve from ANNIE..

2 comments:

FNhuzai said...

wani,,untuk sape ni??untuk hamba allah yang tu ke???

Syazwani Annie said...

errr,.. krik krik krik,.. haha,.. ala ana,..(yup,..>_<) lepaskan kat blog,.. hehe,.. dah selesai sekarang,.. lega sangat,.. :)