Monday, January 16, 2012

AKU STALKER!!

   Dear blogger,..
 assalamualaikum.....hi korang.. (ape nak cakap erk??)
xpe lah...layan jer niyh k....cari idea jap......^^ wotwot..

AKU STALKER
kan kukhabarkan semua,
tentang agar kau gembira sentiasa,
aku xkan pergi,
xkan meninggalkanmu sendiri,

jangan disimpan tiada rahsia,
kukan tahu segalanya,
aku xkan pergi,
pergi meninggalkanmu sendiri,

waktu duka dulu,kita lalui bersama,
Bahgia bagaikan malam ditemani bintang terang,
 Hancur hati bila kau hilangkan diri,
Meninggalkan daku, meninggalkan daku sendiri.

Senyuman manis dibawa angin,
Ku tunggu dikau terasa dingin,
Engkau tetap pergi,
Pergi meninggalkan ku sendiri.

waktu duka dulu,kita lalui bersama,
Bahgia bagaikan malam ditemani bintang terang,
 Hancur hati bila kau hilangkan diri,
Meninggalkan daku, meninggalkan daku sendiri.
..........

okey..tamat sudah permainan kite..haha..xdelah...lirik ni xde kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang telah mati...cuma untuk saja saja jer...okey....(SAJA2 JER)..paham??..bagus....so kalau nak lirik yang sebenar2nye....
>>klik lirik disini<<
dapat???ok..setel satu kerja..
sebenarnye..niyh lah masalah bile orang buat lab report taksiap2..hahaha..sengalkan??..
ok..cite pasal AKU STALKER...emm..ye..aku suke stalker orang..haha..tapi bukn sebab ape..suke tengok gambar jer..haha(mereng jap)..dan niyh sebab2 aku suke stalker seseorang tuh..
sebab2nye ialah:
  1. dia baik.
  2. orang tuh comel sangat.
  3. suke bagi nasihat,jadi aku akan cari semua nasihat yang dy katakan..
  4. emm,..sebab suke kat dy..(ngeee....
  5.  tetibe rase nak stalk dy..
dia..memang comel...(wahh..comelnye...comel2...)..sangat!!..dan bile dy senyum..SWEET gler!!!haha..sebab tu lah aku suke stalker dy....comel3..
        ok..cukup sudah... tamat sudah minggu niyh punyer cite..panjang2 kang xsiap lab report aku..haha..so..selamat bercuti untuk minggu dpn...
(dapat cuti 4hari jer....haiss..sedy betol = =').....hence..cam biase lah...untuk post next week..kalau dah post bolehlah korang tekan >>klik sini<< kalau belum tuh...maksudnye,,belom post lagilah..haha..k..nite uall...
akulah tukang stalker tuh..hehe..:)
luRve,
ANNIE... :) <3

1 comment:

krunch2sa said...

adakah aq org yg di stalk itu? uwahahahahaha!!!!