Tuesday, September 27, 2011

KEGILAAN YANG MELANDA!!!

Assalamualiakum,
Dear blogger,..
hi everyone....hari ni...what annie want to say is all about....
"KEGILAAN YANG MELANDA!!!"
mesti tertanye2kan??...
haha..agaklah...sebenarnye minggu ke-2 FINAL EXAMINATION telahpon bermula
"SEMALAM!!"
ok..fine...dan tadi akhirnya,,,dapat juga aku harungi paper physic110 ...huhhh...setelah bertungkus-lumus memerah otak untuk memahami chapter yang aku sememangnye tak pernah faham daripada mula belajar...
"gile terus aku niyh??kannn?"
dan bermulanya kegilaan aku adalah pada minggu lepas...di mana..buat pertama kalinya aku struggle dalam perperiksaan ...haha...menghabiskan tutor yang terbengkalai dan melihat nota2 yang telah berhabuk dan membuat past year question....(semua niyh gara2 mak aku lah)..
dan kegilaan itu berterusan melanda apabila aku terpaksa study physic yang sememangnya subjek yang paling paling dan paling aku tak paham dalam dunia niyh...uarghhhh
kegilaan terus melanda apabila aku terpaksa bergantung harap kepada tutor yang hanya ada jawapan dan bukannya jalan kira..."aku ni bukannya pandai sangat kot!!!"
ok,,dan seterusnya aku tidak mengambil peduli tentang physic
dan mula menginai kuku di jari2 tangan dan kaki ku..haha"gila"...
ok...aku memang dah gile...
kegilaan yang melanda diri ini..terus melanda...dan akhirnya...aku tak tido malam tadi sebab aku nak study physic...yehhhh..dapat jawab..(tapi xsure betul..hahaha)...
so,,
aku berharap..dapat tidur yang lena malam ini...sebab..aku nak mulakan lagi kegilaan aku dalam study sebab subjek selepas ini ialah biology...my favorite subjek....yeyyyy.
so..korang..doakan aku berjaya k...
ok...sampai disini sahaja kali ini..n semoga berjumpa lagi..


JUST FROM ME....
bubye..:)
LURVE ANNIE..<3...:)


No comments: