Sunday, February 23, 2014

From the top of the hill.

Assalamualaikum,
Dear blogger,
Memandangkan musim bz telah pun sampai, atau pun mood menaip aku yg xsampai2... Haha..so. Jarang lah terbukak blog ni, bersawang berhabuk bagai segala ada..

Ok,
Last friday night.. Jumaat mlm sabtu, aku dgn stamina yang dah berkarat tuh,memberanikan diri untuk panjat broga. Its Broga Hills dude... Terletak dekat semenyih, lebih kurang 1 stgh kot klau korg xsesat ikot jalan lain.. Not sure sbb mlm tuh aq pon mamai.. =='
     First, aku pun xrancang nk pergi. Ni pun sebab main terjah ikot Arul and the geng. Last2, aku yg semput tgh jln.. Ah sudah... Buat malu je kau nok..

Kite orang mula mendaki dlm pukul4 lebih kurang mcm tuh laa..so masuk sesat n salah jalan segala.. 4.30 bru kembali ke jalan yang benar. (nasib cina depan patah balik,kalau tak,tak tau kiteorang dah sampai mana ). Yang aku ni, xtau lah apehal penat semacam.. Mungkin sebab dah lama xbersukan,bapak kaki meggigil lah sei..duhh.. Time mcm ni lah nak buat hal. Spoil btol. Jalan nak naik atas tu pon xpayah tnye lah.. Berdebuu... Banyak pasir..rase nak tergolek pon ada. Dengan cerun curam, lubang ape segala kiri kanan yg dlm.. Nasib malam tu cerah.. Syok lah jugak.. (sempat lagi berangan dibawah sinaran bulan). Hahahaa.
    Panjant punye panjant..sampai atas tuh lebih kurang dlm 5.30pg. Huhh..cantik gilakk.. kiteorang xnaik atas sekali sebab takot xnampak matahari naik. So, amik port kat tanah rata yg kedua tertinggi kat situ. Nak di ceritakan,kite orang pergi ber7.. 3 perempuan 4 lelaki..ad arul,umie,afiq,heri,nad,aku n syahir..

Subuh atas bukit,bawah langit.
Yang ni best ever kot!!!.. Korang patut cuba.. Tapi tang sejuk tuh jangan tanye lah.. Menggigil2 kat atas tuh.. Naik mmg berpeluh2, pastuh sampai atas,menggigil sejuk.. Hahaa
   So, ni dia pic dari atas sana.. #happy

No comments: