Friday, February 15, 2013

purple

dear blogger,.

mungkin ada yang yang pelik,
kenapa tetiba blog aku ni berwajah baru,..
"ok,.ianya adalah sangat xpelik jika anda adalah baru pertamakalinya membuka blog ini,.selamat datang dan selamat membaca,.. #senyumsampaitelinga"
haha,.
ok fine,. aku tukar warna sebab 
aku saja nak tukar mood..
so sempena tahun baru ni,.
 aku pilih purple,.
"tahun ular lah katekan"
sebab tahun baru 2013 tu hari aku xtukar pon ape2 kat blog aku,.
hence,.
aku amik kesempatan waktu raya cina ni untuk update lah segele2nye,.
"xdelah segele2nye sangat"
haha,,tapi tolong jangan kaitkan apa2 kepercayaan zodiak2 segala jadah dengan warna purple yang aku pilih ni ok?
xde kaitan langsung,.
dan mungkin sebenarnya aku nak blog aku ni kemas sikit,
sebab selama ni,
aku rasa blog aku sangat serabut dan kusut masai,
seriezz,. aku xtipu,.
dan sempena mood baru ni,
mintak2 lah tahun ni ade pakwe,..hehehe
#meroyankeapeakuni
fine2,.aku ni memang tengah serabut kusut masai punya perasaan,. 
jadi solutionnye ialah T.I.D.U.R
..ok.lah.tidur.mahu.sudah
selamat malam..

*note,.mungkin ada yang perasan ada yang x,.kat page ats tuh aku dah tambah lagi satu,.. untuk ke blog yang khas tempat aku jadi manusia yang sangat pelik meroyan dan,. pelik,. ok,.trimas,.

lurve
~annie~

No comments: