Thursday, April 12, 2012

ON THAT RAINING DAY

Assalamualaikum,

Dear blogger,..on that day,..
sunday, 8 april 2012,
The day that i never forget,..

hari yang aku xkan lupa.. :) ..terima kasih buat yang ikhlas...
hari itu,... panas. well...macam biasa lah.... haha... panas matahari tetap membakar... engatkan nak beli coolblog...ermmm.. tapi tengok jam... tik,..tik,..tik,..masa terus berlalu... ish...takot xsempat jer nk tunggu coolblog siap....hemmm...
     tunggu punye tunggu,.. akhirnya sampai yang di tunggu2..haha,.. pelik?...xlah.. ape yang pelik??.... owh...siapa?.. emm..orang yang istimewa..haha
     Serious,... bile jumpe dy dok asik nak bercakap jer mulut aku..haha....ade jer cite yang aku kuarkan...well.... biase lah...nanti lame xjumpe..haha...kan~
Cerita tentang debat...well...banyak pengalaman yang aku timba...serious banyak... dan aku pon xsangka yang aku akan ade improvement sebanyak niyh...haihhh... ilmu itu penting...dan guru yang terbaik yang dapat mengajar kita ialah pengalaman..kan~.. ^^, haha
   ok2,,sambung cerita,..aku niyh budak debat...so ..no mention lah kan kalau aku niyh jenis yang talker_tiff haha..dok bebel jer...yg dy niyh memang jenis yang mendengar...haha...dengar jerlah yang aku cite...haihh,,,panjang betullah mukadimah aku nih...agagaga
  so,..aku g lah beli tiket train...then kiteorang lepak2 n g tengok wayang...weee...dah lame kau xg tengok wayang...haha...sumpah cite best... "WRATH OF THE TITANS" ...so korang...jgn lupe tengok...ok...
   balik semula cite tadi...haha...leps tengok wayang...solat...bla..bla..bla...tetibe...
HUJAN!!!
what!!...this is crazyy....dah lah xbawak payung...kete jauh...macam mane niyh...hadoii...
ok... sweet bile dy g amik kete sendiri dan lari dalam hujan semate2 xbg aku basah... weiiii.... nanti ko demam lah!!!
ok fine...sumpah sweet...tapi aku xnk ko demam...ok...aku kesian gile bile tgk ko basah macam baru lepas terjun dalam kolam...haduii...kalaulah kau tahu ape yang aku rase waktu tuh...
fine...dan lagi...ko buat lagi....ko suruh aku g tempat train dulu...then ko g amikkan beg aku yg mcm hape tuh...haiyoo...sumpah aku terharu beb...
GUA CAIR BEB!!
haha...fact,..
hari tuh train aku pukul 5.30ptg delay sampai pukul 10.05 mlm!!haihh..dengan baju yang basah tuh...aku bagi tuala suruh ko lap kepale...ko xnak...haihh.geram betol aku dengan ko niyh lah...degil...suke buat orang risau...dan kau...bile train asik delay jer...bile aku suruh ko balik ko xnak...!!ko tunggu jugak sampai train sampai... drpd hujan...berhenti hujan...samapi hujan lagi!!
weh...tabahnye ko tunggu aku...ko tunggu sampai train yg aku naik tuh jalan...wehhh...kenapa ko baik sangat dengan aku.. sumpah...ko memang yang terbaik yang aku pernah jumpe dalam hidup aku...ko buat aku happy sentiasa...ko xpernah sakitkan hati aku... ko call aku bile ko rase aku marah...ko selalu mintak maaf kat aku...wehh...kenape ko buat semua niyh... u'll make me fall in love once again!!


    on that raining day,..
i know,who u are,.. just like an angle that send only for me.
you make me happy.
and you make me fall in love again and again...
   and i know that from the shine in the corner of your eyes,..
and i will keep this promise deeply in my heart,
that i will never leave you,
always make you happy,
love you with the whole of my heart,

sinserely,
annie,.. <3
12 april 2012

2 comments:

krunch2sa said...

adakah si dia itu org yg same aq nmpk dgn wani dulu??? jeng2 XD

Syazwani Annie said...

haha,.. harus lahh,.. >__<!! awww,.. sweet kan dy,..