Saturday, June 18, 2011

OUR LIFE REALITY,,,........

dear blogger,,,

minggu niyh,merupakan minggu yang paling  penat bagi aku...sangat2 penat....di tambah lagi dengan ldk yang mula2nye aku fikir tah ape2....but.....it was the best.........sure best giler...aku paling xbleh lupa waktu debat spageti n maggie...OMG....sure....gile gempak...n group 8..stop jam6.45 ptg...crazyy!! debat sampai xingat dunia....yang paling penting...waktu LDK niyh...aku belajar something yang sangat berharga.....
kita perlu berhadapan dengan realiti kehidupan kita...dan berpijak di dunia yang nyata....xade la nak sombong2 dengan orang lain sebab mereka pun manusia macam kita jugak...n kalau kita xnak tegur dorang...that means..kita sama je macam dorang....i means...cth...kalau orang tuh cite buruk pasal kita.....biarkan jerk...sebab..bila kita balas balik..kita sama jer dengan orang tuh...then...kita perlulah bersikap matang dan berfikran terbuka...xde lah macam katak kat bawah tempurung....so..we must remember...WE'RE NOBODY IN THIS WORLD WITHOUT ANYONE ELSE...AND NEVER SAY NEVER IN WHATEVER YOU DO....
tis week most subject dah blajar....quit a lot of thing that i must remember and also read....and also do..huhuhuhu...tired but happy.....just like the darling buds of may...hehehe....tis morning...akhirnya,,,dapat juga aku exercise pg2...dengan piah"my house mate"...so sweet n best giler...ahahahahaha....dan...sekarang..aku tenggah most4 crazy dengan kim hyung jun.....hyung jun ok....not hyun joong.....almost ss501 lastest vedio clip from album destination title love ya........ya...love ya......hahaha...crazy right.....every day.....almost lah...asyik dengar lagu tuh jerk...hehehe...ape2 un...hope semua masalah dan kerja2 yang tertangguh dapat di selesaikan segera.....
and
for my last words.....in whatever we do....pls...remember allah...n remember our parents....and always take care of yourself...coz...there was no means of wealth without health......

pst....there was something special for u all...

my favorite star......KIM HYUNG JUN




LURVE ANNIE..<3

2 comments:

SITIROHAYUU said...

jgn cube cube nk amik pakwe aku ! dgr tuh ! haha :DD

Syazwani Annie said...

hahh ko...pkwe aq lah!!!