Saturday, May 28, 2011

CRAZYYY.............

dear blogger,,
assalamualaikum n happy alwayss,,so crazy if i say tis week is tha very busy week in ever after of my life...omg,,,xtau lah nak cakap ape,,,,todoy,,ade rombakkan kolej,,,huhh..malaznyer....hopefully xpindah la..penat nak angkut barang..huhh..fenz...sume dok sleepy from tis morning until now......wake up...did't u watch for your shirt??tolong lah wei..dah nak ujan niyh...
story pasl tis week...macam2 berlaku...lastly,,abes jugak minggu mds,,,there so many cweet moment in tis week...huhh...koir??the best....all pm2 verry nice,,very2 nice..specially pm fiescher,,,OMG,,,so cute..very2 cute...sweer..and if he have own die hard fenz,,i;m 1of tem......luvely.....sbnrnye..wanna to upload the koir vedio,but,,i dont have it,,huhhh....ok wht ever...n i nak buat 1pengumuman ..from tody..i swear to my self..wanna to study ,,to change my life...n will improve my self in every aspect in my life....for all blogger....wish me luck...muakz

LURVE_ANNIE..:*

No comments: