Sunday, March 2, 2014

I'm sorry Mr. BLV

assalamualaikum,
dear blogger.

Semalam, ni cite semalam-lah-kan where me and the geng pergi wedding ceremony Along kepada M.K.H ... so, kalau nak tau lebih,. boleh klik > kat sini < ..... weeeeeee (\^o^/)

so, ini cerita pasal Mr. BLV...

waaaaa.. aku xsurelah either I've tell you guys pasal aku punye excident sebab me_reverse kereta dalam keadaan mamai pagi2 bute sebelum pergi kelas.. <-- pasai ni.. aku kene tukar bumper kete aku,. hahh,. (*you silly girl) (tapi yang ni xde kaitan dengan Mr. BLV...)

tang Mr. BLV ni,.. (dy ni membe aku sebenarnye.. =='')
kan pasai semalam,. 1/3/14 aku g segamat,.. waktu balik tuh,.. hahaaaa.. (sengal teramat) nk kata xlaju, laju jugak aku bawak,. tapi xsure berapa laju,. yang penting waktu tuh kalau xsilap aku nak potong dy ni lahh.. (huffff, tiup rambut) .. sengal punye pasal,. xdapat potong, pastu break emegency sebab dy ni stop sbb kete depan stop.. damm u.. kan dah tercium JGU dgn si BLV ni,. yang bestnyee.. JGU ni yg pecah2.. dy kemek sikit jek,.. perghhhh!! ( kete kau pakai besi ape nokk??)

      dan dengan ini, saya memberitahu dengan suka citanya bahawa ini adalah kali ke2 saya berlangggar dengan orang dan tah kali keberapa belanggar dengan bende... (*ni gila)..

TO Mr. BLV
> I'm sorry, I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry,I'm sorry............................................................
>  misi mengetuk dan mempolish kereta akan dilakukan oleh saya taukeh blog ni,..
> sorry beb,. aku mmg xsengaja langgar baby kau,.. (hantuk kepala kat dinding sampai berdarah)
> SORRYY....... T_____________________T

#bak kata acap,..kemalangan inilah yang akan merapatkan lagi kita... (ok...nih ekk sgt,.aku rasa lg serba salah ade lahh)

btw,. jangan lupa chekout my insta kat bar yg atas tuh,. okehh??

LURVE,
~annie~

No comments: