Thursday, May 9, 2013

~ kenyalang aku datang ~ (bahagian 3)

dear blogger,..

ini cerita tentang debat kenyalang open,.. bahagian 3,.. ok,.
seriously aku dah lupe ape yang berlaku,. tapi,. seboleh nye aku akn ingat betol2 supaya apa yang korang bace ni fakta dan bukannye auta,.

 26/4/2013

hari kedua ..
misi masih berjalan dengan lancar,.. tapi..
kemenangan masih bukan milik kami lagi,..cume menang satu je daripada 3.. ape pun,. alhamdulilahh..
kepenatan terasa.. dan berharap,. malam ni,. ade lah makhluk ciptaan allah tuh tidur dekat tangga dan masuk toilet,..

*pendebat uthm yang ke dua tuh hensem,. erkk,.. :P

27/4/2013

hari ketiga di kota samarahan..
kemenangan milik uitm n9 b,..
dan,. uitm n9 a bertemu dengan uitm n9 c hari ni,.. tapi sayang,.. gagal untuk melepasi sasaran awal kami,..
mungkin ini satu ujian buat kami,..
petang tuh,..
kami berjalan2 di sekitar kuching!!
 perasan je drive kat sane macam selalu je jalan,.. xtau orang sebelah pegang map,. belakang tengok kerete dengan sign bord jadi pemandu arah buat en.asyraf.. haha.. lawakk,.. xpernah aku buat pusing round about tut sampai 2x,, besar pulak tuhh,. ==''
penat berjalan,. bershoping,,. bermakan sakan!!

28/4/2013

ni hari tidur sakan,..
pagi tuh ade grand luncheonn...gambarnye t aku update k,..
makanannye.. umm,. boleh lahhh,.. tapia ku ni dah langgar pantang,. aku g makan jugak seafood,..
nasib kau lah kaki...
 petang tuh,. kami membute sampai ke malam,. dasyat,,. asar maghrib langgar.,.. tau2 dah masuk isya,. ye lah,. dah pukul 8.30pm..
malm tu turun,. makan,. joli sakan jap,. huha huha jap,.
karokk jap,.. main game kejap,. pastuh,. balik,.. sambung tidok!!

29/4/2013

masa untuk sambung tidur balik,..
haha.. tipu,,.
masa untuk shopping sakan dan cari puteri santubong dan rentap untuk dibawa balik ke semenanjung,..
malangnye..
xjumpe,.
Ade Hazwan je yang jumpe santubong dia,..
alahai nasib badan,.
malam tuh aku minum jus tepi sungai ala2 cite omputehh,..
 syokkk.. dan aku makan banyak hari tu,. dan belanja pon banyak,.. haha

30/4/2013

masa untuk berangkat pulang..
ni masuk hari ke 3 budak perempuan kesianngan,.. dasyatt
sebenarnye,. aku terasa nak tengok sorang budak sarawak tuh,.
tapi dia xmuncul2 pulak waktu aku dah nak naik bas waktu bertolak dari uitm sarawak tuh.. berangan jugak dia berlari2 mendapatkan aku waktu kat airport,. tapi dia xmuncul2 jugak,. patahlahh hatiii weiii...

semua kenangan indah kita bersama,.
bersama sebuat ikatan persaudaraan yang erat ini..
jangan sekali kita lupakan,. kawan

lurve
~annie~

No comments: